Reklamační řád pro nájem nebytových prostor, prodej služeb a zboží (online semináře, semináře, programy, další zboží ) prostřednictvím internetového obchodu umístěného na internetové adrese www.centrumsvetla.cz
Ing. Monika Kunovská (Fyzická osoba);
se sídlem Lidečská 137/3, Praha 5, 15521,
IČ: 49407082
Kontaktní email: zc.altevsmurtnecobfsctd@ofni
(dále jen „poskytovatel“).
Rozsah a podmínky reklamace nebo stížnosti
Účastník nebo objednatel má právo podat poskytovateli reklamaci nebo stížnosti na nájem nebytového prostoru z důvodu:
- pokud nebylo možné používat nebytový prostor z důvodu na straně poskytovatele
- nebylo poskytnuto vybavení, které bylo dohodnuto a tím bylo zcela znemožněno realizovat nájem a aktivity v nebytovém prostoru.
Účastník nebo objednatel má právo podat poskytovateli reklamaci nebo stížnosti na poskytnuté online semináře, semináře, programy (dále jen akce) a další zboží a to z důvodu:
- způsobu výuky
- metodického obsahu akce
- organizace akce
Reklamaci nebo stížnost uplatňuje objednatel nebo účastník vždy písemně neprodleně po zjištění předmětu reklamace/stížnosti, nejpozději však do ukončení akce nebo do 14ti dnů od dodání zboží, na adresu REGNUM consulting, s.r.o., Lidečská 137/3, 15521 Praha 5 nebo mailem na zc.gnitlusnocmungerobfsctd@aksvonuk.
Písemná reklamace/stížnost musí obsahovat:
- Jméno a příjmení objednatele neboúčastníka akce, adresu vč. telefonního a e-mailového kontatku (případně název společnosti, IČ, adresu sídla, korespondenční údaje)
- Identifikace nájmu nebo akce – datum, název, případně číslo faktury k nájmu nebo dané akci
- Popis – důvod reklamace/stížnosti
Nebude-li zaslaná písemnost účastníka obsahovat výše uvedené údaje nezbytné pro řádné podání reklamace/stížnosti, nebude tato písemnost přijata k dalšímu řízení.
Způsob a lhůty vyřízení reklamace/stížnosti
Poskytovatel je povinen reklamaci/stížnost vyřídit nejpozději do 30 dnů ode dne obdržení/doručení písemné reklamace/stížnosti od účastníka nebo objednatele, pokud nebylo dohodnuto jinak.
Způsob řešení reklamace/stížnosti
Poskytovatel je povinen reklamaci/stížnost zaevidovat a informovat osobu odpovědnou za akci.
Odpovědná osoba prověří předmět-důvod reklamace/stížnosti a pokud uzná reklamaci/stížnost za relevantní, zajistí adekvátní nápravu, event.se dohodne s účastníkem na způsobu náhrady.
O výsledku reklamace/stížnosti a způsobu řešení reklamace/stížnosti bude neprodleně odpovědná osoba informovat účastníka.
Tento reklamační řád je platný a účinný od 1. 8. 2022 a platí za upřesnění obchodních podmínek, které jsou k dispozici zde.